החיים שלי (או של אחרים)

אחרי שבמשך שנים חשפתי את החיים שלי (או של אחרים) בבלוג שלי בתפוז, התחלתי לפתח אלרגיה לתפוזים ואני מנסה את מזלי פה.

יום רביעי, 22 באפריל 2015

טיול שבת על החוף – רשומה מצולמת


ביום שבת האחרון יצאנו עם המשפחה לטיול על חוף הים. למי שמכיר את אשתי ברור שמטרת הטיול העיקרית הייתה כמובן  מציאת פרחים – ואכן מצאנו אותם.

אבל גם ללא קשר לפרחים, הטיול היה מהנה מאוד – הרבה בזכות ההכנה הקפדנית לקראת הטיול.
בתור יועץ ידוע רציתי לחלוק עם קהל קוראיי המצומצם אך המובחר כמה טיפים לטיול מוצלח על החוף.

ראשית, חשוב להצטייד בנעלי הליכה נוחות. רבים טועים לחשוב שניתן ללכת יחפים על החוף, אך יש נימוקים רבים נגד כך.
שמחנו לראות שרוב עם ישראל אכן הגיע לחוף בנעליים מתאימות:





שנית, כדאי להתלבש באופן נכון. גם בנושא זה רבים טועים לחשוב שעל החוף לבוש מינימלי הוא המומלץ, אך הם אינם לוקחים בחשבון את ההשפעות המסוכנות של קרני השמש.

מומלץ ללבוש חולצה בעלת שרוולים ארוכים – ורצוי בצבע ירוק כי חשוב שנהיה ירוקים:



חשוב מאוד כמובן לקחת אתנו מי שתייה. אפשר להסתפק במים בבקבוקים,





 אבל אם יוצאים בקבוצה גדולה כדאי להיערך בהתאם ולקחת מים בג'ריקן:



כדאי גם לקחת אתנו אוכל, כדי שהרעב לא יגרום לנו לקצר את הטיול.
כדי שלא נזהם את החוף הנקי והיפה בשאריות האוכל, כדאי לקחת אתנו כלי אוכל מתאימים – למשל צלחות שמהן נוכל לאכול בלי לפזר פירורים:




בוודאי שמתם לב שמדובר בכמות ציוד לא מבוטלת. כדי לא לאבד את הציוד או חלקו בדרך – מה שיגרום גם לעגמת נפש בשל איבוד הציוד היקר וגם לזיהום הטבע – מומלץ לקשור את כל הציוד בחבל חזק:



אנחנו כאמור יצאנו לראות פרחים – ובעיקר את הדרדר הנמוך שאותו גם מצאנו:





אבל אני חייב להתוודות שלא כל המשפחה אוהבת פרחים ברמה של עננת ואמה. אם גם במשפחה שלכם לא כולם אוהבים פרחים, יש לדאוג לתעסוקה אלטרנטיבית לאלה שעלולים להשתעמם בטיול.
לדוגמא – אפשר לקחת  אתכם טלוויזיה וליהנות משלל תכניות איכותיות המשודרות בערוצים השונים:





אפשר גם לקחת אתנו את הכלב המשפחתי לטיול, אבל צריך לשים לב להביא בשבילו אוכל ומים, כדי שלא יקרו תקלות בלתי רצויות:




לסיכום, אין כמו חופי ארצנו היפים. המשיכו לשמור על ניקיונם כך שכולם יוכלו ליהנות מהם!



תודה לעננת על ארגון הטיול וכמובן על התמונות

לקריאה נוספת – זבל מי שמלכלך


והרשומה המומלצת היא לקראת כלה – מחברת לעירית – חלק ב' - בבלוג של חתולי8 (גם חלק א'...) 

6 תגובות:

  1. בהצלחה. תהיתי מתי תגיע :) יום עצמאות שמח. מקווה שהצלחת לגבות הכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אתי ויום עצמאות שמח גם לך :-)
      כל הרשומות שלי מראש נכתבות ב-WORD כך שיש לי גיבוי פחות או יותר להכל.

      מחק
  2. קצת עצוב שלצד פרחים יש "פחים" או בעצם אין והיה ראוי שיהיו..
    חג עצמאות שמח,
    אני מקווה לטעות אבל אני די בטוחה שגם השנה כל הפארקים ואזורי הטבע שבהם אנשים מפקנקים ביום הזה יתלכלכו ויזדהמו..חבל שזה ככה ואנשים לא למדים מניסיון...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה צביה. זה אפילו מאוד עצוב...
      ובכל זאת - חג שמח!

      מחק
  3. נחמד גם פה, ואולי יותר. כי רואים את התמונות, ואפשר להגיב ללא תקלות.
    חוצמזה, כדאי להרחיב את השוליים (בעמודי העיצוב). ושווה גם לחשוב על עיצוב שונה, כי הרקע השחור מתאים לבלוגים של צילום, אבל פחות לטקסטים.

    בכל מקרה - שיהיה פה בהצלחה ובכיף!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עופר.
      אני עדיין לא בטוח כמה נחמד פה... בעיקרון הבלוג שלי הוא טקסטואלי כך שהיתרון של התמונות פחות משמעותי.
      איכשהו אני עוד מקווה שתפוז יתעשתו, אבל לא מאמין שזה יקרה

      מחק